Keresés
3 találatból megjelenítve: 1-3
Cím: Összehasonlító szókincsvizsgálat külön és együtt oktatott tanulásban akadályozott gyermekek között
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2020-05-07
(2013)
Dolgozatomban az együtt és külön oktatott tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) gyermekek összehasonlító szókincsvizsgálatának eredményeit írom le.
Vizsgálatom során a DIFER relációszókincs 4. tesztjét és ...
Cím: Tanulásban akadályozott és átlagosan fejlődő tanulók rendszerező képességének összehasonlítása
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2020-05-04
(2013)
Dolgozatom elméleti részében a képességekről és készségekről, a rendszerező képességről, valamint a tanulásban akadályozottak gondolkodásának sajátosságairól írok. Ezután saját vizsgálatom bemutatása következik. A vizsgálat ...
Cím: A tánc képességfejlesztő hatása és helye az enyhén értelmi fogyatékos gyermekek általános iskoláiban
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2020-05-22
(2013)
Dolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy a tánc milyen képességfejlesztő hatásokkal rendelkezik, és milyen szerepet kap a tanulásban akadályozott tanulók általános iskoláinak életében.