Keresés
5 találatból megjelenítve: 1-5
Cím: Tanulásban akadályozott gyermekek artikulációjának és beszédhanghallásának összefüggése
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-19
(2011)
Az olvasás elsajátítását az artikuláción kívül számos más tényező befolyásolja. Itt merül fel a kérdés, hogy vajon van-e összefüggés az artikuláció és a beszédhanghallás között?
Eme munkámban, szeretnék választ keresni a ...
Cím: Az integrációval kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-23
(2011)
Lakóhelyemen működő általános iskola alsó tagozatán dolgozok fejlesztő pedagógusként, előtte pedig néhány évig a településünkön élő értelmileg akadályozott, tanköteles korú gyermekekből álló csoportot vezettem.
Attitűdvizsgálat, ...
Cím: Akadályozott gyermek születésének hatása a családban
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-19
(2011)
Szeretném bemutatni, hogy az akadályozott gyermeket nevelő családoknak milyen problémákkal, nehézségekkel kell megküzdeniük, ha gyermekük sérülten születik.
Bízom abban, hogy dolgozatommal hozzájárulok ahhoz, hogy az épek ...
Cím: A tanulásban akadályozott tanulók részképességeinek fejlesztése művészeti és kézműves tevékenységgel
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-23
(2011)
A dolgozatom készség- és képességfejlesztő, foglalkoztató, kreativitást elősegítő, figyelemfejlesztő és -fenntartó, szem-kéz koordinációt elősegítő, a vizuális percepciót, alakháttér problémákat fejlesztő tevékenységekkel ...
Cím: A kéttanáros modell négy típusának kipróbálása az alsó tagozatban
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-23
(2011)
Szakdolgozatomban a kéttanáros modell négy formájának a kipróbálása közben szerzett gyakorlati tapasztalatokat, az együttműködést és az eredményességet mutatom be. A nagykátai Mátrai Gábor Általános Iskola 4. a osztályában ...