Search
Now showing items 1-9 of 9
Title: Enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályok és gyógypedagógiai osztályok összehasonlító elemzése a szociometriai jellemzők mentén
Author:
Date: 2016
Submitted: 2021-04-12
(2016)
Enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályok és gyógypedagógiai osztályok összehasonlító elemzése a szociometriai jellemzők mentén.
Szakdolgozati témaválasztásomban az inspirált, hogy a szakmai mellett a szociális ...
Title: Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Author:
Date: 2016
Submitted: 2021-04-08
(2016)
Dolgozatomban az enyhén értelmi fogyatékos tanulók iskolai beilleszkedését, elfogadását, a társas közösségben elfoglalt helyét, viszonzott és elsősorban nem viszonzott kapcsolatait vizsgálom a több szempontú szociometria ...
Title: Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban
Author:
Date: 2011
Submitted: 2020-03-30
(2011)
A szakdolgozat témája az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban. A dolgozat első részében a témával kapcsolatos fogalmakat fogom tisztázni és bemutatom a település helyzetét és az iskolát.
A második részben ...
Title: Az integrált gyerekek szociális helyzete az osztályban
Author:
Date: 2014
Submitted: 2020-07-20
(2014)
Szakdolgozatom első részében az integrációhoz kapcsolódó fontos meghatározásokat ismertetem, majd bemutatom, hogyan vezették be az integrációt hazánkban és más külföldi országokban. Ezt követően az integráció törvényi ...
Title: Tanulásban akadályozott tanulók szociális integrációja egy többszempontú szociometriai vizsgálat tükrében - Bekapcsolódás egy longitudinális vizsgálatba
Author:
Date: 2013
Submitted: 2020-04-24
(2013)
Szakdolgozatomban egy konkrét osztály, két különböző időpontban elvégzett szociometriai anyagát dolgoztam fel. Vizsgáltam az enyhén értelmi fogyatékos, integráltan tanuló gyermekek helyzetét szociális beilleszkedésük ...
Title: Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Author:
Date: 2015
Submitted: 2021-01-23
(2015)
A dolgozatom témájának kiválasztásában a szociometria iránti érdeklődésem vezetett el.
A kutatásomtól azt várom, hogy választ kapok az enyhén értelmileg akadályozott gyerekek szociális helyzetének miértjére. Valamint az ...
Title: Integrált osztályok vizsgálata a társas beilleszkedés szempontjából
Author:
Date: 2015
Submitted: 2020-07-29
(2015)
Dolgozatomban Szekeres Ágota kutatásának anyagát használom, mely kutatás témája az integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális integrációja, az általános iskolában.
Dolgozatomban, a továbbiakban, a ...
Title: Egy közösség jellemzése a szociometria módszerével három év távlatában
Author:
Date: 2014
Submitted: 2020-07-29
(2014)
Az ellentmondásos vélemények hallgatása során fokozódott bennem
a kíváncsiság, hogyan lehet hatékonyan segíteni a sajátos nevelési igényű gyermekek
beilleszkedését; előteremteni az ehhez szükséges/ideális tárgyi és ...
Title: Az enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló "jó" és "rossz" közösségek összehasonlítása
Author:
Date: 2014
Submitted: 2020-10-30
(2014)
Dolgozatomban az enyhe értelmi fiogyatékos gyermekek szociális integrációjával
foglalkoztam.