EDIT
    • English
    • magyar
  • English 
    • English
    • magyar
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Szakdolgozatok
  • Szakdolgozatok (BGGYK)
  • Szakdolgozatok (ATIVIK)
  • Search
  •   DSpace Home
  • Szakdolgozatok
  • Szakdolgozatok (BGGYK)
  • Szakdolgozatok (ATIVIK)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Ordering:
  • Importance
  • Title ascendent
  • Title descentdant
  • Issue date ascendent
  • Issue date descendant
  • One page results:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
IKT eszközök alkalmazása a tanulásban akadályozott tanulók oktatása során

Title: IKT eszközök alkalmazása a tanulásban akadályozott tanulók oktatása során 
Author: Bártfai Vivien
Date: 2020-05-14
Submitted: 2021-02-23
Bártfai Vivien (2020-05-14)
Szakdolgozatomban az infokommunikációs technológia (IKT) gyógypedagógiában alkalmazott használatát vizsgálom. Kutatásom célja megismerni a gyógypedagógusok/pedagógusok IKT eszközökkel kapcsolatos attitűdjét, és azt, hogy ...
Utazó gyógypedagógusok tapasztalatai az autizmussal élő tanulók együttnevelése kapcsán

Title: Utazó gyógypedagógusok tapasztalatai az autizmussal élő tanulók együttnevelése kapcsán 
Author: Korózs Alexa
Date: 2020-05-17
Submitted: 2021-02-23
Korózs Alexa (2020-05-17)
A szakdolgozatban öt olyan utazó gyógypedagógus tapasztalatai olvashatók, akik autizmussal élő, általános iskoláskorú gyermekek együttnevelését végzik. A dolgozatban többek közt arra keresem a választ, hogy milyen nehézségekkel ...
Az Alapozó Terápia alkalmazása a gyógypedagógusok munkája során

Title: Az Alapozó Terápia alkalmazása a gyógypedagógusok munkája során 
Author: Szekrényes Katalin
Date: 2020-05-12
Submitted: 2021-02-23
Szekrényes Katalin (2020-05-12)
Arra voltam kíváncsi, hogy az Alapozó Terápiában megszerzett ismereteiket hogyan használják fel a gyógypedagógusok a munkájuk során.
Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban

Title: Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban 
Author: Varga, Réka
Date: 2010
Submitted: 2018-06-22
Varga, Réka (2010)
Dolgozatomat két nagy egység köré építem. Az első nagy egység az elméleti összegzés. Ebben egyrészt az integrációval, másrészt a szociális kompetenciával kapcsolatos tanulmányokat, a kapcsolódó szakirodalmakat és a saját ...
Tanulásban akadályozott gyermekek olvasás attitűdje

Title: Tanulásban akadályozott gyermekek olvasás attitűdje 
Author: Balogh, Marianna
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
Balogh, Marianna (2011)
A dolgozat első része elméleti áttekintést ad a motivációról, a motiváció kognitív elméleteiről, a tanulási motivációról. Törekszik bemutatni az olvasási motivációt, a benne működő motívumrendszer egy lehetséges felosztását. ...
Gyermekotthonban élő értelmileg akadályozott fiatalok társas kapcsolatai

Title: Gyermekotthonban élő értelmileg akadályozott fiatalok társas kapcsolatai 
Author: Balog, Éva
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
Balog, Éva (2011)
Szakdolgozatomban szeretném bemutatni a pásztói gyermekotthont, ahol épek, és értelmi akadályozott gyermekek is élnek. Kutatásom az intézet bemutatása mellett kitér arra is, hogy milyen hatások befolyásolják az ott élő ...
Az integráció és a befogadó attitűd kapcsolatának vizsgálata

Title: Az integráció és a befogadó attitűd kapcsolatának vizsgálata 
Author: Andrejkovics, Szabina
Date: 2010
Submitted: 2018-06-26
Andrejkovics, Szabina (2010)
Szakdolgozatom témája az egyén integrációhoz való viszonya, amely magába foglalja egyrészt annak elméleti feltárását, hogy milyen tényezők a meghatározóak az attitűd kialakulásában, másrészt, az attitűd tényleges felmérését ...
A budapesti egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények integrációs tevékenységének vizsgálata

Title: A budapesti egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények integrációs tevékenységének vizsgálata 
Author: Matus, Éva
Date: 2010
Submitted: 2018-06-05
Matus, Éva (2010)
Szakdolgozatom témája az intézmények integrációs tevékenységének vizsgálata, különös tekintettel a tanulásban akadályozott gyermekek körére.
Tanulási-, valamint aktivitás- és figyelemzavarral küzdő tanulók egy integráló intézményben

Title: Tanulási-, valamint aktivitás- és figyelemzavarral küzdő tanulók egy integráló intézményben 
Author: Bobák, Béla
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
Bobák, Béla (2011)
Dolgozatom egyik célja az, hogy bemutassam, a mi intézményünkben a gyerekek hogyan tudják elfogadni azokat tanulási zavarral bíró tanulókat akik valamilyen mértékű figyelemzavarral, viselkedészavarral is küzdenek. A befogadó ...

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback | Impressum
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmit DateThis CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmit Date

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAndrejkovics, Szabina (1)Balog, Éva (1)Balogh, Marianna (1)Bobák, Béla (1)Bártfai Vivien (1)Korózs Alexa (1)Matus, Éva (1)Szekrényes Katalin (1)Varga, Réka (1)Subject
gyógypedagógia (9)
szakdolgozat (9)
fogyatékosságügy (6)integrált nevelés (4)Alapozó Terápia (1)attitűd (1)autizmus (1)egységes gyógypedagógiai módszertani intézmény (1)együttnevelés (1)figyelemzavar (1)... MoreIssue date2010 (3)2011 (3)2020 (3)

DSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
Contact Us | Send Feedback | Impressum
Theme by 
@mire NV