Keresés
7 találatból megjelenítve: 1-7
Cím: Szorongás az iskolában
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-07-15
(2011)
Dolgozatomban arra voltam kíváncsi, hogy az iskolai színtéren belül hogyan tudjuk kiszűrni azt, hogy kik a szorongó gyerekek, valamint közülük kik azok, akik alapvetően szorongó hajlamúak és kik azok, akikből egy adott ...
Cím: Fogyatékos személyek társadalmi elfogadottsága
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-05-31
(2011)
A kutatási téma kiválasztásában személyes érintettségem és kíváncsiságom is közrejátszott. A gyógypedagógusok
alkalmazása Magyarországon hagyományosan a speciális oktatási nevelési intézményekben történt. Szaktudásukra ...
Cím: Az értelmileg akadályozottak aktív és passzív szókincsének vizsgálata
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-09-05
(2011)
A kommunikáció emberi megnyilvánulása a beszéd, annak expresszív és produktív oldalának, azaz a passzív és aktív szókincs
vizsgálatát tűztem ki célul értelmileg akadályozott gyermekeknél, különböző korcsoportokban és ...
Cím: A tanulási és viselkedési problémák összefüggései - esettanulmány egy osztály bemutatásával
Szerző:
Dátum: 2010
Feltöltve: 2020-03-31
(2010)
A tanulási és viselkedési problémák összefüggései
Cím: A szexuális nevelés nehézségei
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-07-15
(2011)
Érdeklődésemet A szociális képességek fejlesztésének módszertana kurzus keretén belül hallott információk keltették fel. Az elhangzott elgondolkodtató információk hatására emlékeim között szüntelenül kutattam, környezetemben ...
Cím: A kéttanáros modell hazai megvalósulási formáinak és hatékonyságának vizsgálata
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-07-25
(2011)
Dolgozatom témájául egyrészt azért a kéttanáros modellt választottam, mert meglátásom szerint ez az oktatási forma több olyan területet is érint, és megpróbál felszámolni, melyeket mint már korábban említettem, a hagyományos ...
Cím: A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekre
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2019-07-15
(2011)
Szakdolgozatom témájául a kutyás terápiát, azon belül is a kutyával támogatott pedagógiát választottam. Szerettem volna megvizsgálni, hogy a kutya órán való jelenléte milyen hatással van a tanulásban akadályozott gyermekek ...