Search
Now showing items 1-7 of 7
Title: Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban
Author:
Date: 2010
Submitted: 2018-06-22
(2010)
Dolgozatomat két nagy egység köré építem. Az első nagy egység az elméleti összegzés. Ebben egyrészt az integrációval, másrészt a szociális kompetenciával kapcsolatos tanulmányokat, a kapcsolódó szakirodalmakat és a saját ...
Title: A kiégés és az empátia kapcsolatának vizsgálata az egészségügyi dolgozók körében
Author:
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
(2011)
A szakdolgozatomban a kiégést, a kiégés és az empátia kapcsolatát, valamint az egészségügyben dolgozó kollégáim empátiával kapcsolatos ismereteire fókuszálok.
Title: Tanulásban akadályozott gyermekek olvasás attitűdje
Author:
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
(2011)
A dolgozat első része elméleti áttekintést ad a motivációról, a motiváció kognitív elméleteiről, a tanulási motivációról. Törekszik bemutatni az olvasási motivációt, a benne működő motívumrendszer egy lehetséges felosztását. ...
Title: Gyermekotthonban élő értelmileg akadályozott fiatalok társas kapcsolatai
Author:
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
(2011)
Szakdolgozatomban szeretném bemutatni a pásztói gyermekotthont, ahol épek, és értelmi akadályozott gyermekek is élnek. Kutatásom az intézet bemutatása mellett kitér arra is, hogy milyen hatások befolyásolják az ott élő ...
Title: Az integráció és a befogadó attitűd kapcsolatának vizsgálata
Author:
Date: 2010
Submitted: 2018-06-26
(2010)
Szakdolgozatom témája az egyén integrációhoz való viszonya, amely magába foglalja egyrészt annak elméleti feltárását, hogy milyen tényezők a meghatározóak az attitűd kialakulásában, másrészt, az attitűd tényleges felmérését ...
Title: A budapesti egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények integrációs tevékenységének vizsgálata
Author:
Date: 2010
Submitted: 2018-06-05
(2010)
Szakdolgozatom témája az intézmények integrációs tevékenységének vizsgálata, különös tekintettel a tanulásban akadályozott gyermekek körére.
Title: Tanulási-, valamint aktivitás- és figyelemzavarral küzdő tanulók egy integráló intézményben
Author:
Date: 2011
Submitted: 2018-06-26
(2011)
Dolgozatom egyik célja az, hogy bemutassam, a mi intézményünkben a gyerekek hogyan tudják elfogadni azokat tanulási zavarral bíró tanulókat akik valamilyen mértékű figyelemzavarral, viselkedészavarral is küzdenek. A befogadó ...