Szerző dc.contributor.author | Szántó, Anna | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2015-07-24T10:49:13Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2015-07-24T10:49:13Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2014 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/20765 | |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | A beszédpercepció tényezői, fejlesztésének lehetősége óvodás és kisiskolás korban | hu_HU |
Típus dc.type | könyvfejezet | |
Változat dc.description.version | megjelent változat | hu_HU |
Jogok dc.rights.holder | ELTE BTK Nyelvtudományi Doktori Iskola | hu_HU |
Kivonat angolul dc.description.abstracteng | The Factors and Development Possibilities of Speech Perception in Kindergarten and Junior School Learning difficulties, reading and writing disturbances may be caused by perceptual deficits. Frequently, such causes are in the background of attention disorder, behavioural and psychic problems which, due to lack of accurate diagnosis and therapy, may expand to adulthood. Experience shows that a great number of children start elementary school at a level of speech perception and comprehension not reaching the expected threshold. As several study results call attention to the deficits of speech perception and comprehension, as well as the significance of development and prevention, an individual development process has been devised. The purpose of the present study is to introduce an alternative development possibility that is also applicable in larger groups. Furthermore, the thesis attempts to survey how the perceptual indicators of kindergarten and junior school children with typical development may be altered with targeted development. | hu_HU |
Konferencia városa dc.description.city | Budapest | hu_HU |
Részvétel dc.description.confpartytype | hazai | hu_HU |
Konferencia országa dc.description.country | Magyarország | hu_HU |
Könyv szerzője/szerkesztője dc.identifier.bookauthors | Drávucz Fanni; Haindrich Helga Anna; Horváth Krisztina | hu_HU |
Könyv címe dc.identifier.booktitle | Félúton 9 | hu_HU |
Utolsó oldal dc.identifier.lpage | 100 | hu_HU |
Első oldal dc.identifier.spage | 87 | hu_HU |
Kiadás helye dc.publisher.place | Budapest | hu_HU |
Hozzáférés dc.rights.access | hozzáférhető | hu_HU |
Besorolás dc.type.genre | publikáció/alkotás | hu_HU |
Jelleg dc.type.resrep | tudományos | hu_HU |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE BTK PHD/Nyelvtudományi D. I. | hu_HU |
Konferencia kezdete dc.date.confstartdate | 2013-10-03 | |
Konferencia vége dc.date.confenddate | 2013-10-04 | |
Konferencia rendező szervezete dc.contributor.org | ELTE BTK Nyelvtudományi Doktori Iskola | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | beszédpercepció | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | percepciós elmaradás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | alternatív fejlesztési lehetőség | hu_HU |
Kiadó dc.publisher.name | ELTE BTK Nyelvtudományi Doktori Iskola | hu_HU |
Típus dc.type.type | könyvfejezet | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2014 | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Félúton konferencia [150]